Hår färgning!

Hej hej alla!
Jag har ett litet problem!
Som alla typ vet så har jag ju igentligen blont hår. Och nu har jag typ röt hår. Men jag vet inte om jag vill ha tillbacka mitt blonda hår. Så först hade jag ju tänkt att bleka det men jag vet inte. Eller så vill jag färga det, fast inte till blont. Utan till svart men jag vet inte...
Det är väldigt svårt att bestäma sig om sånt. Tycker jag iallafall.
Men ja jag har haft typ 5 - 6 olika hår färger. Men då tycker jag att det räker med att färga det.
Men jag är så sugen på att färgat det. Men jag vet att det e inte bra för håret att man gör det för ofta, men kan inte låta bli.


Jag använder lite av olika färgnings sorter.
Garnier och Mood använder jag mäst.

....
Vilka använder ni dåe?
Puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0