Fredag!

Fredag!!

Idag är det fredag skoldagen är redan slut. Men som ni kanske vet så var jag inte i skolan idag. För att jag hade migrän igår. Så idag fick jag vila upp mig. Så det var la skönt.
Sen idag så kommer det la bli mys med familjen längtar faktiskt. För att har inte fått mysa med familjen på länge här hemma hos morsan. Ja så kommer jag la också hålla på i den gula mappen i från bilden. Hålla på att jobba och sånt i den. Skisa lite och sånt i den.
Jag längtar så tills på måndag för att då ska jag till stallet (hem till michelle) och rida. Tror att jag ska rida ut på Lillan. Sen så ska jag nog rida Nova inne i paddocken. Och sen kanske ut på Mitsy, kanske en liten runda med henne.
Men jag får la se om jag orkar rida alla tre då, men annars blir det nog Lillan och Nova.


Jo men vad händer mer idag, mys och vad mera. hmm, jo jag ska hålla på med bloggen och massa eller det gör jag jue nu men skit i.
Jag lovar att jag ska bli bättre på att lägga in mera bilder och inlägg. För att jag tycker att jag är så dålig på det. Det tycker ni säckert också.
Och det förstår jag:))

Ni som läser detta får gärna kommentera texten och bilden. Då skulle jag bli jätte glad.:D
Så får ni också gärna berätta vad ni ska göra i helgen och i dag och så vidare.
Ha det bra alla
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0